Zobacz przemiany z programu Nowa Ty
12443675_1009438172435156_1553701996_o

Dorota

Podopieczna z którą pracujemy już 2 lata .
Dorota ma 57 lat. Formą, kondycją , motorycznością,sposobem życia i odżywianiem, nie jednego nastolatka położyłaby na łopatki.

🔜Dorotka ma Hashimoto i jak widać trzyma ciągle formę a przeciwciała ANTY TPO uległy zdecydowanemu poprawieniu.

🔜Przez okres całej współpracy zrzuciliśmy prawie 50 cm z całego ciała i tylko 3kg tłuszczu. Drogie Panie same kilogramy to nie wszystko .

Wiek to tylko liczba moi drodzy 😙

 

Krzysiek

 

Wakacje wakacje i po wakacjach .
Czy można się przygotować w tym okresie z bardzo dobrą formą? Oczywiście, że tak przykładem Krzysiek, gdzie redukcja trwała 3 miesiące + niestety mieliśmy kontuzje nadgarstka. Z tego powodu była mała przerwa od treningu siłowego, natomiast kolega pokazał charakter i był cały czas aktywny  cardio /Interwały / inne aktywności ruchowe + trzymał cały czas fason z dietą. Na treningach personalnych zasuwał jak mało kto, czasami doskwierał ból po kontuzji,ale facet ma jaja i dotrwaliśmy do końca.

Jak widać :

 Nie szukaj wymówek, zawsze znajdziesz sposób na osiągniecie celu. Zmień tylko drogę i sposób myślenia.

Dieta kluczowa bez tego ANI RUSZ. Mimo innej aktywności ruchowej, zachowaliśmy atletyczne proporcje ciała. Następnie trening siłowy z elementami treningu funkcjonalnego zrobił robotę.

Suplementacja również zrobiła robotę. Miał energie na treningi, regeneracja była zadbana.Witaminy i inne ziółka dostarczone w odpowiednich dawkach, nic nie walne na oko.Bez suplementacji osoba aktywna jest mniej wydajna i zawsze będę przy tym stał murem.

Co teraz?
Podopieczny wylatuje na wakacje z bardzo dobrą formą.
Odpoczynek to podstawa, wraca i zabieramy się za badania krwi.Wychodzimy powoli z redukcji. Plan jest, nic tylko realizacja i konsekwentne działanie.

 

 

Ania

ania_kopec

Przedstawiamy Wam Anne, podopieczną Bartosza, która zrzuciła – 13kg❗❗. Ania wykonała łącznie zaledwie 24 treningi personalne ( 2 x w tygodniu) + 1 raz w tygodniu przychodziła sama i ambitnie wykonywała zalecenia trenera 😉 Trening był typowo siłowy z małymi elementami treningu funkcjonalnego.
Ciężary pomagają osiągnąć nam wymodelowaną sylwetkę, wzmocnić słabsze partie mięśniowe i wiele innych plusów (więcej można dowiedzieć się na treningu u Bartosza) 😛 Tradycyjnie dorzuciłem mięśni do pośladków! 🔥🔥
Nawyki żywieniowe zostały zmienione 🍲 🍱 , wyrzuciliśmy produkty, które Ani szkodziły i proszę, efekt widać gołym okiem.
Na początku również zrobiliśmy badania krwi, aby wiadomo było jak Ania funkcjonuje 💪
Ania nadal współpracuje z Bartoszem, mają bardzo ambitne cele, nie szukają wymówek tylko rozwiązania.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Piotrek

piotrek

No to JEDZIEMY! I TO NA MAXA ! 👊 💪 🏆
Piotrek pod okiem Bartosz Tecław – Personal Trainer zrzucił… No właśnie chcecie wiedzieć ile?
30 KG ! ! ! 😱 ❤ 🏆
Tak dobrze widzicie ! 30 KG ! !
Dowód na to że każdy cel jest możliwy do osiągnięcia, nie ważne jak niemożliwy by się wydawał na początku 🏆 👌 👏
PIOTREK brawa za wytrwałość 👏 👏 👏
Jak widać Bartosz Tecław – Personal Trainerkażdy cel jest do osiągnięcia
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Jagoda

13620298_1610308129279787_8289579205454133807_n

Przedstawiamy Wanaszą podopieczną Jagodę, z którą współpracujemy od 4 miesięcy 😎. Celem była redukcja tkanki tłuszczowej tak aby nie stracić dużo mięśnia. Jak widać nawet dodaliśmy mięśni tam gdzie trzeba 👌😆. Dodam, że Jagoda jest świeżo po szkole trenerskiej ale nie pozjadała jak większość nowy trenerów wszystkich rozmów i postanowiła posłuchać rad starszego kolegi.👴. My ciśnieniemy dalej, forma na lato gotowa, ale mamy większe apetyty sylwetkowe. 😉. Bardzo dobra robota w wykonaniu Jagody. Like jak najbardziej zasłużony 👍

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Magda

Magda

Przedstawiamy Wam Magdę, kolejną podopieczną z która współpracujemy prawie od roku. Początki Magda miała bardzo ciężkie, ale jeszcze nam się nie zdążyło, aby ktoś kto od samego początku był zadowolony z ciękich treningów i zmiany diety 🙂 Magda przyszła do nas i wiedziała czego chce, czyli konkrety cel i data osiągnięcia była zaplanowana 👏 .Wagę zrzucaliśmy małymi krokami, aż doszliśmy do -16kg, wymiarowo też lecieliśmy spadliśmy proporcjonalnie. Grunt to zachować proporcje co widać na zdjęciu. Żadna partia mięśniowa nie odstaje 💪 co jest bardzo ważne przy kształtowaniu sylwetki. Dieta oraz odpowiednia suplementacja trzymana. Tradycyjnie 1 dzień wolnego od diety czyli jesz co chcesz! Nie jesteśmy robotami warto takie dni wprowadzać jeśli sześć dni przepracowaliśmy sumiennie 🆒. Magda nie spoczywa na laurach i dalej będzie współpracować z nami , dodam że schodzimy jeszcze niżej z tkanki tłuszczowej. Lubimy takie ambitne osoby, aż chce się pracować!

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Marcel

Marcel

Przedstawiamy Wam Marcela , który naprawdę dał z siebie wszystko! Dlaczego ? Przyszedł do nas z wagą 91 kg , natomiast obecnie mamy 68kg!
Tym razem się nie będziemy się rozpisywać. Przeczytajcie opinię Marcela:

W czerwcu 2015 roku ważyłem 91kg. Moim celem było zejście do 75kg , teraz ( po 8 miesiącach ) ważę 68kg. Bartek zmienił mi nawyki żywieniowe , sam rozpisał dietę , mimo redukcji tkanki tłuszczowej myślałem , że będę jadł mniej , natomiast jem więcej niż wcześniej. Chociaż jestem astmatykiem moja kondycja poprawiła się oraz praktycznie nie biorę leków. Bartek jest świetnym trenerem z ogromnym poczuciem humoru. Cały trening mnie zagaduje, abym nie myślał o wysiłku. Niestety nie znalazłem zdjęć z czasów jak ważyłem 91kg.”

Marcel
Wiek 17
Wzrost 169
Trening 2 razy w tygodniu
Wymiary ❌ przed/po

Pas 97cm / 79 cm
Udo 58 / 57
Łydka 41cm / 37 cm
Biceps 35 cm / 31 cm
Klatka Piersiowa 99 cm / 93cm
Przedramiona 27cm/ 25cm
Barki 105cm / 100cm
Szyja 33 cm / 30 cm

Tkanka tłuszczowa 32% / obecnie 20%

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Ewa

ewa

 

Ewa schudła -13kg współpracując z nami , trzymała się zaleceń dietetycznych i treningowych. Odpowiednio zbilansowana dieta pozwoliła Ewie korzystać również z ulubionych posiłków zaliczanych np do słodyczy, gdzie nie musiała się obawiać o swój wygląd. Wszystko jest dla ludzi, oczywiście z odpowiednim umiarem. Ewa również połączyła trening siłowy z treningami fitness ( 4x w tygodniu), co zaowocowało lepszą koordynacją ruchową, kondycją, wzmocnieniem mięśni oraz przede wszystkim lepszym samopoczuciem. Ewa dostała kolejne wskazówki odnośnie suplementacji i treningu, także trzymamy kciuki za kolejne efekty.
W takim tempie wyrobimy się dużo szybciej, niż do lata, z uzyskaniem wysportowanej sylwetki.

Bądź mądry jak Ewa!
Trenuj z nami!

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Piotrek

Piotrekprzemiana

 

Mały przedsmak tego co z Piotrkiem zaprezentujemy Wam w kwietniu. Dotniemy tak sylwetkę , że chłopak zrobi formę życia. Póki co mamy -13kg i -20 cm w pasie. Jak sam Piotr mówił , że spodnie , które były na zdjęciu były za małe . Mało jest młodzieży gdzie swój czas poświęcaj na rozwój siebie i kształtowanie sylwetki. Zamiast siedzieć na kanapie wpadnij do nas na trening
Z Piotrem uzgodniliśmy kolejne kroki i do zobaczenia w kwietniu z jego przemianą.ia

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Marta

Marta 1

 

Przedstawiamy Wam Martę , która zgłosiła się do nas w lipcu i pracowaliśmy nad poprawą poszczególnych partii mięśniowych aż do listopada. Jedna z niewielu podopiecznych która miała już dobre nawyki żywieniowe co ułatwiło nam pracę i przyspieszyło efekt. Oczywiście zmiany treningowe wprowadziliśmy od pierwszego spotkania , sztangi , hantle poszły na pierwszy ogień co większość Pań na siłowni unika ich niepotrzebnie. Trening siłowy 3x w tygodniu .Suplementacja była potrzebna , ponieważ Marta ma intensywny tryb życia musieliśmy dbać o jej mięśnie oraz samopoczucie aby była cały czas zwarta i gotowa do działań. Prócz sylwetki gdzie zmianę widać gołym okiem kondycja na wielki plus , dodatkowo wbrew pozorom zgubiliśmy bardzo dużo centymetrów z pasa ( 6cm) , ud (4cm) , bioder ( 5cm). Sylwetka jest teraz proporcjonalna a Marta zadowolona a przede wszystkim zdrowa.

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Kasia

Kasia

 

Przedstawiamy Wam kolejną podopieczną naszego trenera Bartosza- Katarzyna. Formę szlifowali przez 5 miesięcy, aby Kasia mogła swoją nową figurę prezentować na wakacjach. Oczywiście od razu zmieniliśmy jej podejście do treningu siłowego oraz funkcjonalnego. Większość kobieta boi się dotknąć sztangi i hantli bo myślą, że od razu będą wyglądać jak Arnold Schwarzenegger. Co jest niestety dużym błędem. Dieta i suplementacja była trzymana tak jak rozpisał trener. Zrzuciła 16 kilogramów i sporo cm z całego ciała. Razem z Bartkiem spotykali się 2x na treningu personalnym. Dodatkowo Kasia uwielbia chodzić na Zumbę, co jest dodatkową formą cardio. Ogólnie ćwiczyła 4-5 razy w tygodniu, natomiast zaczynała od 2-3 treningów tygodniowo.  Nie rzucamy ludzi na głęboką wodę. Na początku Kasia powiedziała nam, że nie będzie biegać bo tego nie lubi, a po 5 miesiącach przebiegła 5 km w biegu firmowym. Bierzcie przykład z Kasi, bo jak widać formę można zawsze zrobić, wystarczy tylko chcieć.

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Tomek

Tomek

„Bartek zmienił mi filozofię żywieni krok po kroku. Minął pewien czas a ja zauważyłem pierwsze efekty: miałem więcej energii w ciągu dnia i co ważne straciłem zbędne kilogramy w pasie. Doskonale pilnował tydzień po tygodniu jaki jest postęp i motywował do jakich celów mam dojść. Umiał dopasować trening do mojego trybu życia, a jestem czynnym instruktorem tańca, który ma ograniczony czas na dodatkowe treningi. Bartkowi udało się znaleźć rozwiązanie czego efekty widzimy na zdjęciu”
Przedstawiamy Wam metamorfozę kolejnego podopiecznego Bartka. Tomasz jest przykładem , że pracując na nocne zmiany oraz trenując swoich podopiecznych jest w stanie dbać o swoją dietę oraz sylwetkę. Jako tancerz, także musiał zachować odpowiednie proporcje , dlatego stosowaliśmy określone treningi do budowania jego sylwetki. Bardzo się cieszymy , że mamy kolejnego sumiennego podopiecznego, który nie uznaje wymówek i pracuje ciężko o swoje cele. Mam nadzieję , że Wy znajdziecie tyle motywacji do treningu , diety co Tomasz i nie będziecie czekać z tym do Nowego Roku.

Nie czekaj!
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Staszek

staszek

 

Dzięki Bartek za współpracę. Ile to już ? 6 miesięcy, ale minęło smile emoticon ale za to ile poprawy sylwetki przez ten okres czasu. Przed nami jeszcze lepsze miesiące i jeszcze lepsza metamorfoza. Jeszcze raz dzięki za wspólny sukces w dźwignij 500, co tylko potwierdza dobrze ułożony plan + dietę!

Stanisław dalej walczy o sylwetkę na lato , nie marudzi że dieta jest „ typowo kulturystyczna” bo taka nie jest .Można gotować smacznie , zdrowo i z pomysłem. Dostaje plan treningowy który realizuje jak widać w 100%. W tym sporcie nie ma nic na szybko , trzeba być cierpliwym i realizować swój cel małymi krokami.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Wojtek

Kolejny podopieczny Bartka. Wojtek wraz z dwójką kolegów postanowili skorzystać z naszej pomocy. Tradycyjnie zaczęliśmy pracować nad zmianą nawyków żywieniowych , gdzie 2-3 duże posiłki zostały zamienione na 5-6 mniejszych porcji. Dodatkowo wprowadziliśmy trening siłowy oraz trening cardio zamienny z treningiem interwałowym. Na pierwszym zdjęciu waga około 108kg , natomiast zdjęcie po 93kg. Mała przemiana Wojtka zajęła nam 5 miesięcy i jak widać kilkanaście cm z brzucha poleciało i nie tylko. Niestety nie jest to magiczna przemiana w miesiąc czy dwa bo takie nie są wskazane dla waszego zdrowia! Trzeba systematycznej pracy a przede wszystkim trzeba chcieć , ponieważ nikt za Was tego nie zrobi jak Wy sami.

Pamiętajcie że odpowiednia dobrana suplementacja to część Waszego sukcesu.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Asia

Znowu się chwalimy!
Nasza przepiękna instruktorka tańca Asia Michalik wytańczyła
II MIEJSCE NA MISTRZOSTWACH EUROPY WSCHODNIEJ w tańcu brzucha!

Gratulujemy i zapraszamy na zajęcia:
każdy wtorek:
20:00 Taniec brzucha
20:45 Burleska

Jesteśmy dumni!