Trening łączący ćwiczenia aerobowe ze wzmacnianiem. Są wykonywane do rytmicnzej muzyki angażując zarówno dolne jak i górne partie.
Trrening zaczyna się od rozgrzewki bazującej na prostych krokach aerobowych.

Następnie rozpoczyna się część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch.

Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, piłki, maty itp.
Trening kończy się krótkim rozciąganiem.

To trening z użyciem masy własnego ciała i specjalnym zestawem regulowanych pasów. Taśmy TRX nie rozciągają się, są one sztywne i służą do asekuracji przy wykonywaniu trudniejszych ćwiczeń. Zajęcia te pozwolą na równomierne rozbudowanie i wzmocnienie mięśni, bez obciążania stawów i kręgosłupa.

Regulując nachylenie ciała względem podłogi możemy dopasować pod siebie ciężar oraz trudność wykonywanych ćwiczeń.

  • VINYASA JOGAZajęcia dynamiczne i skoncentrowane na przyjmowanej postawie. Kluczową sprawą w tej odmianie jogi jest oddychanie w trakcie wykonywania ćwiczeń. Duży nacisk jest także kładziony na to, co dzieje się pomiędzy figurami, na płynne przejścia od jednej figury do drugiej.
  • ASHTANGA JOGACharakteryzuje się stałymi, dynamicznymi sekwencjami pozycji, pogrupowanych w ściśle określonej kolejności i tworzących jeden układ choreograficzny. Wszystko jest ściśle określone: kolejność, sposób wejścia i wyjścia z pozycji, czas trwania w pozycji. Nie ma żadnych przerywników. W tej metodzie ćwiczymy cały czas.
  • HATHA JOGAZajęcia polegają na odpowiednim balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała i stanem umysłu. Hatha Joga jest statyczna, figury wykonuje się powoli i dokładnie kontroluje oddech.

Trening łączący ćwiczenia aerobowe ze wzmacnianiem.

Trener dokładnie pokazuje ćwiczenia angażując zarówno dolne jak i górne partie.
Trening zaczyna się od rozgrzewki bazującej na prostych krokach aerobowych.

Następnie rozpoczyna się część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch.

Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, piłki, maty itp.
Trening kończy się krótkim rozciąganiem.

Forma ćwiczeń aktywizująca i modelująca całe ciało. Zajęcia pomagają się zrelaksować, poprawić siłę, równowagę, koordynację i elastyczność ciała. Tego typu aktywność jest polecana nawet kobietom w ciąży, osobom, które mają problemy ze stawami oraz tym, którzy zaniedbali swoją kondycję.

Stretching (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste pozycje z klasycznej jogi i elementy pilatesu. To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów.

Te zajęcia to połączenie tańca i aerobiku. Pozwalają uwolnić energię, rozładować stres i napięcie, a także poprawić kondycję i spalić trochę kalorii.

Każdy instruktor prowadzi zajęcia Zumby na swój sposób, dlatego aby łączyć style, warto chodzić do różnych instruktorów.
Na Zumbie ważna jest również systematyczność, ponieważ co tydzień większość układów jest powtarzana, dzięki czemu możesz się ich nauczyć!

Sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie, w energicznym, dynamicznym tempie w rytm muzyki. Zajęcia szczególnie polecane dla osób, które wymagają od ćwiczeń dużej intensywności, zależy im bardziej na poprawie ogólnej kondycji organizmu i wzmocnieniu mięśni, ścięgien oraz stawów.

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia Fit Ball rozluźniają ciało, poprawiają kondycję ruchową i koordynację. Są to zajęcia ogólnorozwojowe, na których można się nieźle zmęczyć.

To zajęcia stworzone w celu poprawy mobilności, elastyczności mięśni, zapobiegania kontuzjom i rozwiązywania problemów bólowych, wykorzystujące szeroką gamę sprzętu (np. wałków, piłek do Lacrosse’a, taśm TRX).

Idealne dla osób odczuwające bóle mieśniowe oraz prowadzące siedzący tryb życia.

Zajęcia o podwyższonej intensywności. Energiczne, w szybkim tempie, nastawione na spalanie kalorii.
Często prowadzone w formie Tabaty: 20 sekund ćwiczeń- 10 sekund przerwy.

Trening wytrzymałościowo-siłowy oparty na zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeniach. Ćwiczenia wymagają zaangażowania wszystkich partii mięśni, rozwijają całe ciało i prowadzą do uzyskania harmonijnej sylwetki.

Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Trening skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą.