Nasze przemiany

 

12443675_1009438172435156_1553701996_o

Karolina

Karolina, -18 kg!
Nasza współpraca trwa od stycznia tego roku, zaczepiłam Karolę, która kilka razy w tygodniu przychodziła pobiegać. Domyśliłam się, że zależy jej na schudnięciu więc postanowiłam pomóc. Dałam pierwszy voucher na trening uwaga: NA SIŁOWNI i tak zaczęły się nasze treningi. (Trenujemy 2 x w tyg, dodatkowo trening cardio z samego rana ok. 3 razy w tyg.)
Oprócz zmiany sylwetki, dowiedziałam się, że Karolina ma problemy zdrowotne zarówno z kręgosłupem jak i z kolanami.
Matko! To taka młoda dziewczyna a już narzeka na zdrowie ? Musiałam postawić zdrowie na pierwszym miejscu i zająć się tymi dolegliwościami, dodatkowo angażując wszystkie partie ciała w treningu siłowym aby Karolka jednocześnie odnosiła sukcesy w sylwetce jak i zdrowiu! ?‍♀?‍?
I udało się! Oprócz przepięknej, szczupłej sylwetki mamy zmniejszoną ilość nerwobóli, dolegliwości bólowe w kolanach coraz rzadsze a co najważniejsze Karolina co raz mniej się garbi a prawidłowa pozycja ciała nie boli tak jak kiedyś! ???
Dziś już walczymy o podkreślenie kobiecych kształtów, lekkiego zarysowania mięśni i zwiększenia pewności siebie, która już w sumie kipi z tej dziewczyny!
Dodatkowo Karolina zmaga się Hashimoto z hipoglikemią reaktywną a jednak mimo wszystko osiągnęła zamierzony cel! Jestem z niej bardzo dumna  “

Kozak robota dziewczyny ?? BRAWO ??

Dorota

Podopieczna z którą pracujemy już 2 lata .
Dorota ma 57 lat. Formą, kondycją , motorycznością,sposobem życia i odżywianiem, nie jednego nastolatka położyłaby na łopatki.

?Dorotka ma Hashimoto i jak widać trzyma ciągle formę a przeciwciała ANTY TPO uległy zdecydowanemu poprawieniu.

?Przez okres całej współpracy zrzuciliśmy prawie 50 cm z całego ciała i tylko 3kg tłuszczu. Drogie Panie same kilogramy to nie wszystko .

Wiek to tylko liczba moi drodzy ?

 

Krzysiek

 

Wakacje wakacje i po wakacjach .
Czy można się przygotować w tym okresie z bardzo dobrą formą? Oczywiście, że tak przykładem Krzysiek, gdzie redukcja trwała 3 miesiące + niestety mieliśmy kontuzje nadgarstka. Z tego powodu była mała przerwa od treningu siłowego, natomiast kolega pokazał charakter i był cały czas aktywny  cardio /Interwały / inne aktywności ruchowe + trzymał cały czas fason z dietą. Na treningach personalnych zasuwał jak mało kto, czasami doskwierał ból po kontuzji,ale facet ma jaja i dotrwaliśmy do końca.

Jak widać :

 Nie szukaj wymówek, zawsze znajdziesz sposób na osiągniecie celu. Zmień tylko drogę i sposób myślenia.

Dieta kluczowa bez tego ANI RUSZ. Mimo innej aktywności ruchowej, zachowaliśmy atletyczne proporcje ciała. Następnie trening siłowy z elementami treningu funkcjonalnego zrobił robotę.

Suplementacja również zrobiła robotę. Miał energie na treningi, regeneracja była zadbana.Witaminy i inne ziółka dostarczone w odpowiednich dawkach, nic nie walne na oko.Bez suplementacji osoba aktywna jest mniej wydajna i zawsze będę przy tym stał murem.

Co teraz?
Podopieczny wylatuje na wakacje z bardzo dobrą formą.
Odpoczynek to podstawa, wraca i zabieramy się za badania krwi.Wychodzimy powoli z redukcji. Plan jest, nic tylko realizacja i konsekwentne działanie.

 

Ania

ania_kopec

Przedstawiamy Wam Anne, podopieczną Bartosza, która zrzuciła – 13kg❗❗. Ania wykonała łącznie zaledwie 24 treningi personalne ( 2 x w tygodniu) + 1 raz w tygodniu przychodziła sama i ambitnie wykonywała zalecenia trenera ? Trening był typowo siłowy z małymi elementami treningu funkcjonalnego.
Ciężary pomagają osiągnąć nam wymodelowaną sylwetkę, wzmocnić słabsze partie mięśniowe i wiele innych plusów (więcej można dowiedzieć się na treningu u Bartosza) 😛 Tradycyjnie dorzuciłem mięśni do pośladków! ??
Nawyki żywieniowe zostały zmienione ? ? , wyrzuciliśmy produkty, które Ani szkodziły i proszę, efekt widać gołym okiem.
Na początku również zrobiliśmy badania krwi, aby wiadomo było jak Ania funkcjonuje ?
Ania nadal współpracuje z Bartoszem, mają bardzo ambitne cele, nie szukają wymówek tylko rozwiązania.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Piotrek

piotrek

No to JEDZIEMY! I TO NA MAXA ! ? ? ?
Piotrek pod okiem Bartosz Tecław – Personal Trainer zrzucił… No właśnie chcecie wiedzieć ile?
30 KG ! ! ! ? ❤ ?
Tak dobrze widzicie ! 30 KG ! !
Dowód na to że każdy cel jest możliwy do osiągnięcia, nie ważne jak niemożliwy by się wydawał na początku ? ? ?
PIOTREK brawa za wytrwałość ? ? ?
Jak widać Bartosz Tecław – Personal Trainerkażdy cel jest do osiągnięcia
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Jagoda

13620298_1610308129279787_8289579205454133807_n

Przedstawiamy Wanaszą podopieczną Jagodę, z którą współpracujemy od 4 miesięcy ?. Celem była redukcja tkanki tłuszczowej tak aby nie stracić dużo mięśnia. Jak widać nawet dodaliśmy mięśni tam gdzie trzeba ??. Dodam, że Jagoda jest świeżo po szkole trenerskiej ale nie pozjadała jak większość nowy trenerów wszystkich rozmów i postanowiła posłuchać rad starszego kolegi.?. My ciśnieniemy dalej, forma na lato gotowa, ale mamy większe apetyty sylwetkowe. ?. Bardzo dobra robota w wykonaniu Jagody. Like jak najbardziej zasłużony ?

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Magda

Magda

Przedstawiamy Wam Magdę, kolejną podopieczną z która współpracujemy prawie od roku. Początki Magda miała bardzo ciężkie, ale jeszcze nam się nie zdążyło, aby ktoś kto od samego początku był zadowolony z ciękich treningów i zmiany diety 🙂 Magda przyszła do nas i wiedziała czego chce, czyli konkrety cel i data osiągnięcia była zaplanowana ? .Wagę zrzucaliśmy małymi krokami, aż doszliśmy do -16kg, wymiarowo też lecieliśmy spadliśmy proporcjonalnie. Grunt to zachować proporcje co widać na zdjęciu. Żadna partia mięśniowa nie odstaje ? co jest bardzo ważne przy kształtowaniu sylwetki. Dieta oraz odpowiednia suplementacja trzymana. Tradycyjnie 1 dzień wolnego od diety czyli jesz co chcesz! Nie jesteśmy robotami warto takie dni wprowadzać jeśli sześć dni przepracowaliśmy sumiennie ?. Magda nie spoczywa na laurach i dalej będzie współpracować z nami , dodam że schodzimy jeszcze niżej z tkanki tłuszczowej. Lubimy takie ambitne osoby, aż chce się pracować!

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Marcel

Marcel

Przedstawiamy Wam Marcela , który naprawdę dał z siebie wszystko! Dlaczego ? Przyszedł do nas z wagą 91 kg , natomiast obecnie mamy 68kg!
Tym razem się nie będziemy się rozpisywać. Przeczytajcie opinię Marcela:

W czerwcu 2015 roku ważyłem 91kg. Moim celem było zejście do 75kg , teraz ( po 8 miesiącach ) ważę 68kg. Bartek zmienił mi nawyki żywieniowe , sam rozpisał dietę , mimo redukcji tkanki tłuszczowej myślałem , że będę jadł mniej , natomiast jem więcej niż wcześniej. Chociaż jestem astmatykiem moja kondycja poprawiła się oraz praktycznie nie biorę leków. Bartek jest świetnym trenerem z ogromnym poczuciem humoru. Cały trening mnie zagaduje, abym nie myślał o wysiłku. Niestety nie znalazłem zdjęć z czasów jak ważyłem 91kg.”

 

Marcel
Wiek 17
Wzrost 169
Trening 2 razy w tygodniu
Wymiary ❌ przed/po

Pas 97cm / 79 cm
Udo 58 / 57
Łydka 41cm / 37 cm
Biceps 35 cm / 31 cm
Klatka Piersiowa 99 cm / 93cm
Przedramiona 27cm/ 25cm
Barki 105cm / 100cm
Szyja 33 cm / 30 cm

Tkanka tłuszczowa 32% / obecnie 20%

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Ewa

ewa

 

Ewa schudła -13kg współpracując z nami , trzymała się zaleceń dietetycznych i treningowych. Odpowiednio zbilansowana dieta pozwoliła Ewie korzystać również z ulubionych posiłków zaliczanych np do słodyczy, gdzie nie musiała się obawiać o swój wygląd. Wszystko jest dla ludzi, oczywiście z odpowiednim umiarem. Ewa również połączyła trening siłowy z treningami fitness ( 4x w tygodniu), co zaowocowało lepszą koordynacją ruchową, kondycją, wzmocnieniem mięśni oraz przede wszystkim lepszym samopoczuciem. Ewa dostała kolejne wskazówki odnośnie suplementacji i treningu, także trzymamy kciuki za kolejne efekty.
W takim tempie wyrobimy się dużo szybciej, niż do lata, z uzyskaniem wysportowanej sylwetki.

Bądź mądry jak Ewa!
Trenuj z nami!

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Piotrek

Piotrekprzemiana

 

Mały przedsmak tego co z Piotrkiem zaprezentujemy Wam w kwietniu. Dotniemy tak sylwetkę , że chłopak zrobi formę życia. Póki co mamy -13kg i -20 cm w pasie. Jak sam Piotr mówił , że spodnie , które były na zdjęciu były za małe . Mało jest młodzieży gdzie swój czas poświęcaj na rozwój siebie i kształtowanie sylwetki. Zamiast siedzieć na kanapie wpadnij do nas na trening
Z Piotrem uzgodniliśmy kolejne kroki i do zobaczenia w kwietniu z jego przemianą.ia

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Marta

Marta 1

 

Przedstawiamy Wam Martę , która zgłosiła się do nas w lipcu i pracowaliśmy nad poprawą poszczególnych partii mięśniowych aż do listopada. Jedna z niewielu podopiecznych która miała już dobre nawyki żywieniowe co ułatwiło nam pracę i przyspieszyło efekt. Oczywiście zmiany treningowe wprowadziliśmy od pierwszego spotkania , sztangi , hantle poszły na pierwszy ogień co większość Pań na siłowni unika ich niepotrzebnie. Trening siłowy 3x w tygodniu .Suplementacja była potrzebna , ponieważ Marta ma intensywny tryb życia musieliśmy dbać o jej mięśnie oraz samopoczucie aby była cały czas zwarta i gotowa do działań. Prócz sylwetki gdzie zmianę widać gołym okiem kondycja na wielki plus , dodatkowo wbrew pozorom zgubiliśmy bardzo dużo centymetrów z pasa ( 6cm) , ud (4cm) , bioder ( 5cm). Sylwetka jest teraz proporcjonalna a Marta zadowolona a przede wszystkim zdrowa.

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Kasia

Kasia

 

Przedstawiamy Wam kolejną podopieczną naszego trenera Bartosza- Katarzyna. Formę szlifowali przez 5 miesięcy, aby Kasia mogła swoją nową figurę prezentować na wakacjach. Oczywiście od razu zmieniliśmy jej podejście do treningu siłowego oraz funkcjonalnego. Większość kobieta boi się dotknąć sztangi i hantli bo myślą, że od razu będą wyglądać jak Arnold Schwarzenegger. Co jest niestety dużym błędem. Dieta i suplementacja była trzymana tak jak rozpisał trener. Zrzuciła 16 kilogramów i sporo cm z całego ciała. Razem z Bartkiem spotykali się 2x na treningu personalnym. Dodatkowo Kasia uwielbia chodzić na Zumbę, co jest dodatkową formą cardio. Ogólnie ćwiczyła 4-5 razy w tygodniu, natomiast zaczynała od 2-3 treningów tygodniowo.  Nie rzucamy ludzi na głęboką wodę. Na początku Kasia powiedziała nam, że nie będzie biegać bo tego nie lubi, a po 5 miesiącach przebiegła 5 km w biegu firmowym. Bierzcie przykład z Kasi, bo jak widać formę można zawsze zrobić, wystarczy tylko chcieć.

Zapraszamy do współpracy na treningi personalne.
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Tomek

Tomek

“Bartek zmienił mi filozofię żywieni krok po kroku. Minął pewien czas a ja zauważyłem pierwsze efekty: miałem więcej energii w ciągu dnia i co ważne straciłem zbędne kilogramy w pasie. Doskonale pilnował tydzień po tygodniu jaki jest postęp i motywował do jakich celów mam dojść. Umiał dopasować trening do mojego trybu życia, a jestem czynnym instruktorem tańca, który ma ograniczony czas na dodatkowe treningi. Bartkowi udało się znaleźć rozwiązanie czego efekty widzimy na zdjęciu”
Przedstawiamy Wam metamorfozę kolejnego podopiecznego Bartka. Tomasz jest przykładem , że pracując na nocne zmiany oraz trenując swoich podopiecznych jest w stanie dbać o swoją dietę oraz sylwetkę. Jako tancerz, także musiał zachować odpowiednie proporcje , dlatego stosowaliśmy określone treningi do budowania jego sylwetki. Bardzo się cieszymy , że mamy kolejnego sumiennego podopiecznego, który nie uznaje wymówek i pracuje ciężko o swoje cele. Mam nadzieję , że Wy znajdziecie tyle motywacji do treningu , diety co Tomasz i nie będziecie czekać z tym do Nowego Roku.

Nie czekaj!
Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Staszek

staszek

 

Dzięki Bartek za współpracę. Ile to już ? 6 miesięcy, ale minęło smile emoticon ale za to ile poprawy sylwetki przez ten okres czasu. Przed nami jeszcze lepsze miesiące i jeszcze lepsza metamorfoza. Jeszcze raz dzięki za wspólny sukces w dźwignij 500, co tylko potwierdza dobrze ułożony plan + dietę!

Stanisław dalej walczy o sylwetkę na lato , nie marudzi że dieta jest „ typowo kulturystyczna” bo taka nie jest .Można gotować smacznie , zdrowo i z pomysłem. Dostaje plan treningowy który realizuje jak widać w 100%. W tym sporcie nie ma nic na szybko , trzeba być cierpliwym i realizować swój cel małymi krokami.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

Wojtek

Kolejny podopieczny Bartka. Wojtek wraz z dwójką kolegów postanowili skorzystać z naszej pomocy. Tradycyjnie zaczęliśmy pracować nad zmianą nawyków żywieniowych , gdzie 2-3 duże posiłki zostały zamienione na 5-6 mniejszych porcji. Dodatkowo wprowadziliśmy trening siłowy oraz trening cardio zamienny z treningiem interwałowym. Na pierwszym zdjęciu waga około 108kg , natomiast zdjęcie po 93kg. Mała przemiana Wojtka zajęła nam 5 miesięcy i jak widać kilkanaście cm z brzucha poleciało i nie tylko. Niestety nie jest to magiczna przemiana w miesiąc czy dwa bo takie nie są wskazane dla waszego zdrowia! Trzeba systematycznej pracy a przede wszystkim trzeba chcieć , ponieważ nikt za Was tego nie zrobi jak Wy sami.

Pamiętajcie że odpowiednia dobrana suplementacja to część Waszego sukcesu.

Trener prowadzący: Bartosz Tecław

 

Asia

Znowu się chwalimy!
Nasza przepiękna instruktorka tańca Asia Michalik wytańczyła
II MIEJSCE NA MISTRZOSTWACH EUROPY WSCHODNIEJ w tańcu brzucha!

Gratulujemy i zapraszamy na zajęcia:
każdy wtorek:
20:00 Taniec brzucha
20:45 Burleska

Jesteśmy dumni!

Facebook